maanantai 1. huhtikuuta 2013

Mukahauskoja faktoja

Vaihdon aikana...


1. olen viettänyt kuukauden putkeen syömättä palaakaan patonkia.

Vaikea vastustaa mutta vastustin silti. (Vai vastustinko?)

2. olen imuroinut huoneeni vain kaksi kertaa.

3. olen lähettänyt yhteensä 5 postikorttia.

4. olen matkustanut yöbusseilla tietämättä päämäärää.

5. olen tyhjentänyt kuusi purkillista Bonne Maman -hilloa.

6. makumieltymykseni on muuttunut enemmän roseeviinin puolelle.

7. olen todennut, että parasta jogurttia ikinä on La fermière.



8. en ole lounastanut vielä kertaakaan kampuksella.

9. olen todennut, että aika usein sarkasmi ei oikein uppoa ulkomaalaisiin. Turhauttavaa.

10. olen saanut osuman tappelussa.

11. olen eksynyt lähes kerran päivässä -tahtia, ja kertaalleen päätynyt jopa vahingossa pyöräilemään lähiöön.

12. olen rakastunut.

13. olen pitänyt yhteensä kuusi esitelmää, joista kaksi ranskaksi.



14. olen hukannut kolme sateenvarjoa, neljät hansikkaat sekä yhden parin kenkiä.

15. olen maksanut viinipullosta enimmillään 5,99 €. Ja sekin kirpaisi.

16. olen juonut samppanjaa vain muiden laskuun.

17. olen valmistanut itselleni päivälliseksi vain joko pastaa tai puuroa.

18. olen vieraillut Sacre Coeurilla neljä kertaa.



19. olen matkustanut metrolla vähintään kerran päivässä, ja käyttänyt kaikkia Pariisin neljäätoista linjaa ainakin kertaalleen.

20. olen juonut parhaat kahvit Starbucksissa. Kuinka ranskalaista.

rip vanhat lapaset

21. olen saanut lisämotivaatiota opiskeluun.


Sitten tehtävä. Spotatkaa joukosta aprillipila. Ensimmäisenä oikein arvanneelle luvassa mainetta ja mammonaa ja kunniaa.



No eikä ole, aprillia. Korkeintaan suklaamuna, mutta syön senkin itse. Ja kokoan vielä yllätyksenkin. Siitä voin sitten tosin lähettää kuvan voittajalle.


ps. Hauskimmat faktat jäivät tietysti ihan vain omaan tietoon. Pitäähän sitä ihmisellä nyt jotain salaisuuksia olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti